آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ دوست دارم میدونی از سوسن

آغاسی و سوسن.JPG


لینک دانلود در ادامه مطلب 


دانلود کنید با کیفیت 320


دوست دارم میدونی که این کار دله

گناه من نیست ، تقصیر دله

دوست دارم می دونی که این کار دله

گناه من نیست ، تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده ، بی آشیونم کرده

ناز تو نازنینو ورد زبونم کرده

عشق تو نازنینم شبگرد کوچه هام کرد

تو می دونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

این بازیه زمونس آخه منم جوونم

همه می گن دیوونس اینو خودم می دونم

همه می دونن که عاشقی کار دله

گناه من نیست ، تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده

ناز تو نازنینو ورد زبونم کرده 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد